Zhodnocení sezony ve 140ccm část 2.

12.11.2011 18:25

Letošní poježděníčko bylo přínosné, konečně jsem se naučil aspoň trochu "skákat" :O. Jóó to je dost dobrý. Sice  to není a nebude nikdy jako u Mr. Petra Šonského a nebo Dr. Honzy Voslářě, ale pro letošek pohodáá, spokojenost.. :)

 

Trochu jsem vyhladiiil, jako tak celkově tu technikuuu, nevypadá to už  jako kdybych jel vybírat na pole brambory :D.Takže prostě taky dost dobrýý...

Trénoval jsem v průměru jednou týdně, ačkoliv mi to moc lidí nevěřilo.. Nevím jako pvooč? :)

Času na to prostě moc není, i když bych na tom rád seděl a "mazlil se" od rána do večera :)...

Škoda, že jsem k pitům nepřišel o pár let dřív, když jsem byl ve škole a měl trochu více času na svoje aktivity. Nakonec jsem asi trochu zúročil těch 18 let fotbalu, který mi dal určitě nějakou sílu do nohou a celkově cejtím, že mě únava nic moc neřiká. Prostě Red Bull mi dává křídla a je to venku (tajemství úspěchu) :D...

Takže, letos jsem odjel na svém "hustostroji" celkově pouhých 7 závodů. To je sakra málo.

Příště bych to chtěl zlepšit, ale vlastně bych byl vděčnej i za těch 7. Člověk by měl být vděčnej i za ten jeden. Zvlášť, když je ta blbá krize a sponzoři nikde :D...

4 závody v AR jsem neodjel špatně. Považte sami :D...:

V Cítově jsem musel z bezpečně hlídané druhé pozice odstoupit pro jízdu po prázdném kole, který to prostě celý závod nezvládlo a tak testem kol pro jeden nejmenovaný americký měsíčník (pla..oy) neprošlo  :D

 

Ve Stráži pod Ralskem jsem skončil po velké chybě v druhém závodě celkově na 3.místě za Ondrou Tisoněm a vítězem Dominikem Vraným.

V Benešově jsem skončil 6-tý. Tentokrát jsem testoval zadní brzdu, která nevyhověla mezinárodní normě použití na pitbike a už se tam nemontuje. Montujou ji na dětský tříkolky :D. Ztratil jsem ji hned v prvním závodě a na druhou jízdu jsme ji do kupy nedaly. :)

Poslední závod v Malešově jsem  po smůle, která stihla Dominika Vraného obsadil 1.místo.

Takže to byly závody AR.

 

Vložený závod v Drachkově Pitbike Madness byl super. Hafo dobrejch jezdců a já se tam i přes problémy s takovou menší závadičkou na pitu neztratil.

Celkově 7.místo, ale věřim, že v první 5 bych byl, nebýt povoleného kolena sání----> 3x chcípnutému motoru z důvodu přehřátí.

V Kozmicích, kde se jela spojená třída 140-160, jsem obsadil 5. místo. Dobrej a těžkej závod....

Ve Švihově jsem měl nakročeno velice dobře a do finále jsem šel ze 4.pozice v mé rozjížďce. Jelo se opět společně se 150 a 160. Špatný start a ztracená řadící páka zapříčinila, že jsem odstoupil a myslim, že to bylo nějaké 11.místo celkově z 27 cca. Kdo tam byl ví, že kdo se nechytil na startu horko těžko se prokousával dopředu. To byla vysoká škola předjíždění. Tento závod byl hard core, nasbíral jsem zkušenosti.

 

Jinak pit jel celou sezonu velice dobře, ale občas se vloudila i chybka, kterou zavinil lidský faktor viz.foto dole :D

No a konec sezony jsem trochu urychlil..Od 28.září ležím doma se zlomenou kostí v nártu jelikož jsem blbec nezahodil motorku při nepovedeném skoku a držel jsem se jí tak dlouho, až mi za to spadla na nohu.....Děkuju

Fota  by Evička

 

Část 3. v přípravě.

Zpět

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.