Jak to začalo, s čím jezdíme a jezdili jsme

 

Začátek pitění :-)                                                              


S pitama jsem začal v   dubnu 2010 a přivedl mě k němu kamarád (mimochodem pan PITBAJKER Petr Šonský). Do této chvíle jsem hrál fotbal a vystřídal jsem soutěže od 4.třídy do Krajského přeboru.Odjakživa mě lákaly individuální sporty a todle jsem si říkal by mohl být ten pravý mazeec. Nejdříve jsem si koupil jednoho pita na zkoušku jetého asi za 11.tis. MCM 125 ..Měl jsem ho asi měsíc a učil jsem se na něm základní údržbu a hlavně  na tom nějak jezdit...Asi týden před začátkem seriálu Motochina Cup jsem se rozhodl , že si chci zkusit atmosféru závodů a dění kolem...Takže následoval bleskový prodej a koupě WPB 140cc nového pita  za 24 tis. ...Zbýval mě týden do prvního závodu v Cítově a já se teprve učil základy jízdy na pitovi...V pátek den před závodem jsem si řekl , že radši zkontroluju vůli na ventilech a pošteluji karburátor...

Samozřejmě , že začátky u všeho bývaj těžké a to neminulo ani mě (viz.závod Cítov)..V sobotu ráno jsem tedy vyrazil na závod s řidičem , kameramanem a mechanikem v jedné osobě tátou...

 

Historicky první stroj MCM 125 se u mě dlouho neohřál

 
 

 

Druhý pitbike

 
Pitbike WPB 140 CRF70. Model 2010.
 
PS: Pitbike jsem si kupoval v době studií za 24tis. Závody probíhali rovněž v době studií. Díky tomu ,že mě rodiče nejen finančně podpořili jsem si mohl okusit atmosféru závodů a poznat supr lidiii..
 
Před barákem po sestrojení z bedny.
 
Pit po tréninku na prvním závodě.
 
 
CRF70 geometrie
12 HP (zadní kolo) SR značkový motor SR140-C (YX) olejem chlazený se startováním na převodový stupeň
N1234 všechno nahoru
26 mm závodní karbec Molkt
Nový  SR výfuk s laděnou koncovkou
Nová LT dlouhá kyvka
Zlepšená a vyztužená kyvka MX swing arm 
420 KMC řetěz
 

Zkušenosti:

 

První rok:  Jelikož bylo málo zkušeností tak spoustu závad jsme si spáchali sami. Něco se muselo vařit na rámu nějaký ten úchyt plastů a držák chladiče. Brzdy super. Motor bomba. Tyto motory yx140 konkrétně od Stompu jedou jako prase a když se doladí není co řešit. Co se týče spolehlivosti, tak když se do motoru nějak nesprávně nezasáhne tak vydrží hafo.. Originál řidítka jsou z bláta. Tlumiče na rekreační ježdění ok, jinak na závody nedoporučuji.

Během první sezony se udělali následující úpravy a vše se povedlo na jedna :
 
Mám tam inner rotor kit, s kterým se hodně změnilo.Pit rychle reaguje na plyn a pěkně se vytáčí, závodní cívku, CNC kladkový čtvrt plyn, lepší řidítka vyměněny ihned        po Malešově, samozřejmě nesmějí chybět pořádná ložiska v kolech. A magnetický šroub na výpusť oleje.....
 

Druhý rok:  Perfektně vyleštěná hlava a příruba sání... Pár týdnů ruční plus z části strojní práce :)... Zlepšení průbehu výkonové křivky. Síla zůstala téměř stejná, ale výrazně se zlepšiv vršek a střed. Jde ještě více do otáček. Pit dostal lepší zvuk. Podle sluchu skoro jako zvuk 150ccm. No a byly namontované nové tlumiče z části štelovatelné. Je štelovatelný odskok nikoliv tvrdost. Dali jsme hustější olej a myslím, že jsou super.

 
Jinak v průběhu druhé sezony praskla hlava z důvodu přetažení šroubů. Praskla v  místě kde jsou díry pro štefty od bloku motoru. Jinak bez závady...!!!
 
 

Třetí pitbike a můj stávající Stomp kzr 140

 

v přípravě.............................................

 


 

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.