Zhodnocení Sezony 2011 ve 140ccm část 1.

10.11.2011 20:32

Je to tak, měsíc prosinec se nám pomalu a nezadržitelně blíží .

Proto bych chtěl zhodnotit sezónu ze svého pohledu.

Jak jistě všichni víte, nejezdím letos na závody jen já s tátou, ale připojilo se i moje bratrstvo neohrožených, brácha Michal.

Časově velice náročná práce víkendových pobytů v práci nevyjímaje, bráchovi nezabránila v zajetí všech závodů AR 2011.

Ve 140ccm to dokázal jen on a Dominik Vraný.

Na to, že skoro vůbec netrénuje a jeho pit absolvuje nejčastěji cestu garáž, závod, garáž, tak mě sakra překvapil, a ikdyž jako u každýho jsou začátky těžké, konec sezony byl již velmi povedený. Hlavně Malešov.

Nejvíc nejlepší je to, že je dvojnásobná prdel v autě, kde do sebe cestou na závody dost dobře a se vším humorem šijem a hecujem, ale také v depu a zdravá bratrská rivalita na trati taky není na škodu.

Máme další společný koníček, o kterém dokážeme kydat 24 hodin denně, pokud se vidíme, až z nás nikdo nemůže. Respektive já do bráchy furt něco hustím a on jen kejve :D...

Za svoje snažení a nadšení si brácha vysloužil celkově 3.místo v AR2011. A napodobil tak mé 3.místo z minulého roku.

 

Dalším skvělým momentem bylo pořízení mého stroje Stomp KZR 140 v lednu tohoto roku.

Pro mě skvělej stroj s výborným podvozkem a za ty prachy.....bez konkurence.!!

A konečně jsem se dočkal a koupil si hadry na pita ..óooo.. Už nejezdím v monterkách, kterým ale děkuju, odvedly dobrou práci :D..

 

Před sezonou jsem se po netu seznámil se zapáleným pitbikerem Pepou Machem, který se stal později členem týmu a jezdil také AR, kde hlavně sbíral zkušenosti, a i když mu kolikrát nepřálo štěstí z důvodu pádu nebo mašiny odmítající poslušnost, nezabalil to. A to se mi líbí, Pepo!.

 

V nováčcích, kteří začali jezdit závody, bych zmínil i Matěje a Jendu Housovi.

Matěj Housa urval v premiérové sezoně celkově druhé místo se svou 125ccm mezi 140ccm. Mazec!

A Jenda si nevedl špatně. Ještě trochu toho štěstí podplatit a bude to bedna. :).. A hoši, to auto s vozejkem by to hlavně chtělo :D..

 

Asi ve čtvrtce sezony udělal Ondra Tisoň jedno dobré rozhodnutí . Vyprdnul se prozatím na závody ve velkejch a znovu obnovil úspěšnou kariéru pitbikera.

Pořídil trochu menší stroj, jinak pěkně našláplého Pitstera X2 140R a hned první závod ve Stráži pod Ralskem přesvědčil o tom, že udělal dobře a obsadil  2.místo.

Myslím, že dva závody před koncem sezóny, pořídil letadlo jménem Stomp ACE 160 a začal prohánět kluky v Openech.

 

Jiří Hájek, rovněž nováček ve 140ccm, předvedl v závodech pěknou palbu. Překvapil se svou nabroušenou 125ccm. Kdyby absolvoval více závodů určitě by to bylo celkově 2. místo.

 

Během sezony jsem si kolikrát perfektně zazávodil. Ale jako nejlepší závod považuju vložený v Kozmicích, kde jsme si to  s Láďou Kratochvílem  a chvíli s Ondrou Tisoněm dávali kolo na kolo, pomalu celej závod. Prostě na krev.

Nejstarším jezdcem ve 140ccm byl Michal Frydrýn. Jedno vím jistě. V jeho věku bych chtěl jezdit tak dobře jako on, mít pro závodění nadšení a ještě k tomu takovou fýzu.

Nejmladší jezdec Miloš Vávra v posledním závodě v Cítově ukázal, že se sním musí počítat. Je to mladá puška, která svými výkony mezi juniory už rozhodně nepatří.

V Cítově se podíval premiérově na bednu. Bylo to 3.místo.

No a naposledy jsem vzal šampiona AR 2011 a nejen AR , ale může se pochlubit vyhranými poháry z mnoha jinejch závodů v tomto roce, Dominik Vraný.

Co k němu napsat. Nejvíc mě štve, že jsem se k němu nikdy ani nepřiblížil, abych zjistil jak to dělá, že je tak rychlej :). Ihned po startu se všem ztrácí  z očí :). Je to střelec.

Super fotografie od  https://simi666.rajce.idnes.cz/ Díky

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.